Bine ati venit!



De mica mi-a placut sa le privesc pe mama si pe bunica gatind.  Ma prefaceam si eu ca gatesc, jucandu-ma cu instrumentele din bucatarie. Crescand, am inceput sa experimentez in bucatarie, timid, timid la inceput, apoi cu mai multa indrazneala. Odata cu mutarea mea pe taramuri elene, m-am inhamat la o noua dulce provocare: mancarea greceasca. Am iubit Grecia de cand ma stiu, ii stiu istoria, am calatorit in toata Grecia, ii ador muzica, ii cunosc plajele si turcoazul marii, ii vorbesc limba, ii savurez mancarea. Intamplarea (sau poate nu!) a facut sa devin "grecoaica". Soacra mea, de la care am invatat cele mai multe retete grecesti are obiceiul sa spuna ca m-am nascut din greseala in alta parte si nu in Grecia. Am hotarat sa fac acest blog pentru parintii mei, prietenii mei, cunoscutii din Romania si de oriunde, vorbitori de limba romana si pentru toti necunoscutii ce iubesc aceasta tara minunata si bucataria ei simpla si savuroasa si care sper sa imi devina prieteni dragi. Sunt aici pentru orice intrebare, nelamurire sau sfat legat de tot ce tine de bucataria greceasca. De asemenea, astept sugestii (si reclamatii!).
Acest blog este o incercare de a impartasi cunostinte si experiente in gatit, retete incercate si preferate, sfaturi si mici secrete.  M-am gandit sa facem schimb de idei si gusturi. Astept cu nerabdare sa gatim impreuna!

Comentarii