Fursecuri (Pti four - Πτι φουρ)



M-am tot chinuit sa gasesc o reteta de fursecuri bune, care sa fie ca si cele de cumparat. Dupa mai multe incercari, am vazut la TV intr-o emisiune de gatit reteta aceasta. Am incercat-o si, intr-adevar, sunt la fel de bune ca si cele de cofetarie, diferenta fiind ingredientele proaspete (si bio, pe cat posibil) de casa.

Ingrediente:

250 gr. unt
250 gr. zahar pudra cernut
1 lingura coaja rasa de lamaie
1/2 lingurita sare
putina scortisoara macinata
3 oua
420 gr. faina
gem de caise

Mod de preparare:

Batem cu mixerul untul si zaharul pudra pana se albeste si devine ca o crema. Adaugam coaja rasa de lamaie, sarea si scortisoara. Continuam sa bateam pana se omogenizeaza. Adaugam ouale unul cate unul si continuam sa batem dupa fiecare. Adaugam faina cernuta si amestecam cu o spatula de silicon (sau de lemn) pana se omogenizeaza bine. Umplem un cornet de bucatarie ( eu am pus forma de stea nr. 8) cu compozitie si facem fursecurile direct intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Coacem in cuptorul preincalzit la 180 de grade 15-20 de minute. Dupa ce coacem fursecurile le lasam sa se raceasca, apoi lipim cate 2 cu gem de caise.

Comentarii