Checulete in vafe de inghetata (Pagotokekakia - Παγωτοκεκάκια)


Aceste checulete in vafe de inghetata le-am facut prima data acum vreo 2 ani de ziua fiului meu pentru a servi copiii la gradinita, dar n-am reusit inca sa vi le arat, desi le fac mai mereu la zilele de nastere ale copiilor si nu numai. Puteti folosi orice reteta de chec va place, eu am folosit o reteta de chec cu portocale si ciocolata. 

Ingrediente:

3 oua
3/4 pahar ulei de porumb (sau de floarea soarelui)
1 pahar zahar
2 pahare faina cu agent de crestere
1 portocala intreeaga (cu tot cu coaja) la blender
fulgi de ciocolata
vafe de ingehtata

Mod de preparare:

Amestecam toate ingredientele pentru chec cu telul si amestecam bine sa se omogenizeze.

















Umplem vafele de inghetata si le punem in tava. Nu va temeti, vafele de inghetata nu se vor arde.

















Dam la cuptorul preincalzit la 180 de gade aproximativ 30 min. (facem testul cu scobitoarea).
Lasam sa se raceasca bine si putem decora daca dorim cu ciocolata topita, frisca, icing, daca nu le putem lasa asa simpe cum am facut eu de data asta.


Comentarii